Sportalo usporio u koroni

Iako je sama činjenica da su klubovi krenuli s pripremama, da se igraju prijateljske utakmice, igraju se i kvalifikacije a ranije je odrađen lijep broj ljetnih turnira, a polako nam se približavaju i prvenstva, još uvijek smo “van sezone” kada pričamo o čitanosti naših stranica.

Kako je vijesti još uvijek manje nego je uobičajeno imamo dovoljno vremena zaviriti u Google Analyitics i baciti se u matematiku da vidimo kako je Sportalo prošao u korona krizi. Online smo od 17. prosinca 2015. godine, pa smo krenuli s usporedbama kako nam je čitanost rasla iz godine u godinu. U prvih 365 dana našeg rada ukupno nas je posjetilo 280 000 jedinstvenih korisnika, u drugoj godini stiglo je novih 300 000, a u trećoj imamo skok za novih 310 000. Najbolja je bila četvrta godina u kojoj smo imali nevjerojatnih 330 000 novih korisnika koji su najmanje jednom bili na Sportalu. Naravno, očekivali smo u 2020. novi iskorak, no u dosadašnjem dijelu taj je broj “samo” 170 000 iz poznatih razloga, čime dođemo do 1.370.000 jedinstvenih korisnika od kada smo online.

S druge strane ove godine smo odradili sjajan posao na Facebooku gdje smo u korona krizi s onim pomalo legendarnim izborima skupili više od 3000 lajkova, sa nešto manje od 15000 došli smo na 18 445, pa smo barem u tom dijelu zadovoljni 2020. Iako naravno cijenimo svaki lajk jer ga smatramo potvrdom dobrog rada, moramo priznati da bi ih mijenjali za “normalnu” sportsku godinu!

Kako srpanj odmiče dnevna čitanost nam se polako približava normali, nadamo se da ćemo svi nastaviti s normalnim sportskim aktivnostima, a samim tim da ćete na Sportalu imati priliku pratiti vaše omiljene klubove, pojedince i natjecanja, a do tada se zahvaljujemo svima koji nas svo ovo vrijeme prate, posebno “fanaticima” koji su pratili i kada se ništa od sporta zapravo nije događalo 🙂

%d blogeri kao ovaj: