NK Osijek pionir u segmentu digitalne komunikacije

U ovo vrijeme velikih promjena NK Osijek je poduzeo sve da bi se u postojećim okolnostima učinilo najviše.

Svima je teško funkcionirati u okolnostima u kojima se svijet kakvog poznajemo nikada ranije nije našao. Taj famozni Covid-19 puno je toga promijenio u svim sferama života, a dakako da nije mogao zaobići ni sportske kolektive. Na krizu se različito reagira, nema tu nekog univerzalnog obrasca koji bi se svuda primjenjivao na isti način. U Nogometnom klubu Osijek sa zadovoljstvom ističu da su se ne samo prilagodili situaciji, nego u postojećim okolnostima učinili najviše što mogu.

Sve kod nas funkcionira, rekao bih da smo se kvalitetno i na vrijeme organizirali. Predsjednik Meštrović je prije svih ostalih donio odluke koje su bile nužne da bismo se lakše suočili sa svim izazovima. Vrlo je bitno istaknuti da su svi koji na bilo koji način participiraju u NK Osijek pokazali razumijevanje za ono što radimo i podržali nas u tome. Svaka kriza otkriva i neke dobre stvari, stoga se svima zahvaljujem, ističe klupski direktor Igor Galić.

Galićev operativni dio posla nijednog trenutka nije zastao, a isto vrijedi i za njegove najbliže suradnike.

Financijski sektor redovito obavlja svoj dio posla, prilagođen trenutnim uvjetima poslovanja. Prihvaćamo mjere koje donosi i hrvatska Vlada te se i tomu prilagođavamo. Situacija nam je stabilna i ne bojimo se za našu sudbinu u budućnosti. Marketing nam je vrlo aktivan, ništa ni trenutka nije posustalo. Nitko nije mogao računati i pretpostaviti da će se ovako nešto događati i raširiti diljem svijeta, no treba iznaći rješenja i u takvim vremenima. Mi to činimo i mogu reći da svi radimo kao jedan. U punom smo pogonu i nema kod nas nikakvog opuštanja. Podrazumijevaju se stalni kontakti s HNS-om, pratimo sve što se tiče UEFA-e i FIFA-e, a na svakodnevnoj bazi smo na vezi sa Stožerom za civilnu zaštitu i svega se pridržavamo. Siguran sam da ćemo biti potpuno spremni u svakom pogledu kada god se krene u nastavak natjecanja. Drago mi je što nam je vrijeme saveznik, pa se i radovi na novom stadionu i kampu odvijaju bez ikakvih zastoja. Na Pampasu se svakim danom može sve više toga vidjeti.

Sve momčadi, od seniora do onih najmlađih, funkcioniraju u online treniranju koje je do detalja razrađeno i pripremljeno za svaku novu aktivnost. Putem videokonferencija održavaju se analize, sastanci unutar stožera i sve ono što je potrebno da bi se maksimalno iskoristile sve mogućnosti organiziranog i zajedničkog rada, odnosno trenažnog procesa. Na stadionu Gradski vrt poštuju se sve preventivne mjere, dok je putem modernih tehnologija omogućen rad svih klupskih kategorija od kuće u ovim po mnogo čemu specifičnim uvjetima. „Umreženo“ preko odgovarajuće aplikacije vježba više od 300 igrača, što je bitno ne samo za održavanje tjelesne pripremljenosti nego i homogenizira Bijelo-plave u svim uzrastima. Tako se održava i zajedništvo, kao i visoki moral svih onih koji jedva čekaju povratak na zeleni teren.

Ekipa u marketinškom odjelu nastavila je s produciranjem brojnih sadržaja, o čemu najbolje svjedoči činjenica da su objave na društvenim mrežama, od proglašenja pandemije, dosegnule brojku od gotovo dva milijuna ljudi! U svrhu dodatne interakcije s fanovima osmislili su i kreirali nove video rubrike, zabavne igrice kao i fotografije na svim online platformama gdje su integrirali sponzore i partnere Kluba. Također, NK Osijek je prvi sportski klub u Hrvatskoj koji je plasirao AR Lense na Instagram storyju koji je trenutno u trendu na globalnoj razini. Cilj  je, dakle, biti pionir u segmentu digitalne komunikacije, prvenstveno u smislenoj implementaciji trendova. Stoga su krenuli i s novom platformom i predstavili svima koji prate zanimljivi i brzo rastući TikTok. Strategija društvenih mreža Nogometnog kluba Osijek rezultirala je kreiranjem kvalitete i kvantitete sadržaja te postizanjem jednog od najvećih angažmana na online kanalima u Prvoj HNL.

Izvor nkosijek

%d blogeri kao ovaj: