NK Osijek krenuo s Tik Tokom

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Pratitelji Osijeka na društvenim mrežama mogli su ovih dana primijetiti kako je NK Osijek krenuo i s novom društvenom mrežom. Tik Tok je jedna od najpopularnijih aplikacija danas u svijetu. Postala je iznimno viralna i proširila se brzinom svjetlosti, prema svemu sudeći zbog svojih zanimljivih sadržaja. O čemu je riječ? Ljudi iz cijeloga svijeta objavljuju kratke video uratke različitih koncepata. Tako možemo pronaći zabavne sadržaje sa smiješnim skečevima, zatim one na temu glazbe, plesa, kuhanja, kućnih ljubimaca, dakako i sporta.

Poanta je u tomu da svatko može snimiti video i objaviti ga s raznim filterima i glazbom u pozadini te se tako izraziti, odnosno privući publiku. Ova je aplikacija namijenjena mlađoj populaciji, odnosno tinejdžerima koji su je jako dobro prihvatili. Direktor marketinga našeg prvoligaša Alen Nađsombat ukratko ističe:

Dobrim dijelom smo u svojim aktivnostima u marketingu i promidžbi okrenuti mladima. Dokaz je i ova platforma, a sve nas veseli činjenica da možemo plasirati sadržaje koje osmišljavamo već na šest komunikacijskih kanala. Koristim priliku zahvaliti svima koji nas vjerno prate i u ovo vrijeme dok iščekujemo nastavak nogometnih uzbuđenja.

Izvor nkosijek


  •  
  •  
  •  
  •  
  •