IHF iskoristio korona krizu za osvježenje i promjenu vizualnog identiteta

Poput Europske rukometne federacije (EHF-a), i Svjetska rukometna federacija (IHF) iskoristila je korona krizu (COVID -19) da malo osvježi i promijeni svoj vizualni identitet.

IHF je za taj trenutak odabrao novoustavovljeni IHF Handball Week koji se održava od 12. – 18. srpnja ove godine. 12. srpnja nije slučajno odabran, jer to je datum kada je 1946. godine osnovana Svjetska rukometna federacija. Rukometni tjedan trebao bi potaknuti svijet da se pokrene i ponovno oživi sport koji je posljednja četiri mjeseca praktički potpuno nestao sa scene s korona krizom. Novi logo IHF-a je kao što se vidi s ukošenim slovima postavljenim iznad cijelog globusa, što simbolizira brigu IHF-a za cijeli svijet,  sve svoje članice i konfederacije, koje su pak stopljene u loptu/globus, jednu zajedničku ljubav za rukometni sport.

Novi posebni element su boje. Dok se plava i bijela kao tradicionalne boje IHF-a u znaku organizacije i dalje međusobno prožimaju, osvježeni novom modernom paletom, lopta, globus i pokret su u zlatu što označava povijesni prestiž bogate tradicije IHF-a. Uz novi osvježeni logotip, koji će se postupno primjenjivati svugdje tijekom sljedećih nekoliko tjedana, IHF ima namjeru lansirati i prošireni paket aplikacija koje će sadržavati Messenger, različite sustave glasovanja, igrice i sl….

Dakle, ukoliko ovaj tjedan u vašem klubu, gradu, županiji ili regiji imate bilo kakve aktivnosti, molimo vas pošaljite fotografije ili video materijale na HRS-ove društvene stranice, pa će ih oni proslijediti cijelom svijetu koji se uključuje u tu akciju…

Facebook profil HRS-a je dostupan ovdje, dok na Instagram vodi poveznica – ovdje.

Izvor HRS